måndag 2 november 2009

Dag 2.

Har inte sovit mycket inatt, Men nu sitter jag här vid min bord och äter en stadig men nyttig frukost. Gäller att äta sig mätt så man klarar sig för det kommer bli en lång dag och ingen tid att äta. Det är idag jag ska till sjukhuset för att träffa Kirurgen, dietisten, sjukgymnasten,kuratorn och läkaren. En nära vän till mig följer med mig samt min mor så tror det kommer gå bra. Lite skraj för kirurgen för han är så hård men får hoppas att det går bra iaf. Det känns bra iaf efter som det är det här jag har väntat på i några år nu och då är det väl bara köra på?! Jag är enormt glad över att min familj och mina vänner finns med mig i det här för det kommer inte bli någon lätt väg att vandra. Tankarna rullar runt, runt och runt!

Skriver hur det gick ikväll när jag är hemma!
Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar